Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~admek | użytkownik

imię i nazwisko adresPoznań zarejestrowany02.10.2008 @23:26:24 ostatnio na stronie17.10.2010 @13:36:20



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6611352
digarty13 komentarze351 posty na forum0

komputer / sprzęt
Pentax Optio v10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bluesky0    26.03.2009 @20:23:28
jak tak smakowicie wygląda to ci takie coś do budy zrobie napoj energetyczny żebyś miał siłę na ruski xD
~5przez10    01.01.2009 @22:18:31
zauważyłam, iż dużo Twych prac jest związanych ze słońcem :D
poczułam ten klimat.
super
~madatakrub    30.12.2008 @10:18:26
elo admek.
_______
Art for a better life
~antychrystka    26.12.2008 @10:14:57
Mega ciekawe zdjęcia, napawają optymizmem.
~angdudek    19.12.2008 @23:39:08
ciekawe zdjęcia
~kromkarra    17.12.2008 @17:17:47
dziękuję. ze względu na wzrok i minę tej staruszki
_______
cień definiuje światło
~Pablo0510    08.12.2008 @17:43:29
Dzięki xD
~barbara149    26.11.2008 @23:23:09
~Kabany    21.11.2008 @23:53:30
Taak Poznska Arena w ten weekend 'Game Arena'
~aluna    19.11.2008 @17:15:21
dzięki
to miejsce to moja tajemnica
~Brunatny91    18.11.2008 @23:44:41
Spoko, nie ma za co.
~GURUART    16.11.2008 @22:31:01
Dzięki
~allegretto    15.11.2008 @22:06:17
~EvilGenius    14.11.2008 @16:26:20
Dziękuję
_______
Polecam forum miłośników roślin owadożernych http://www.forum-roraima.pl
~ButTheMemoryRemains    11.11.2008 @22:53:00
dzięki
_______
`now be a good girl and do what you're told
~querter    11.11.2008 @06:50:43
dzieki za ocene, pozdrawiam
_______
I am what .. I create ..
~querter    09.11.2008 @19:20:42
Hej, niedawno oceniałeś moją pracę pod tytułem "Division". Postanowiłem ją jednak doprawić, dlatego zwracam się z prośbą o porównanie jej do poprzedniej wersji z góry dzięki.

Link do nowszej wersji: http://www.digart.pl/praca/2746042.html
Link do poprzedniej wersji: http://www.digart.pl/praca/2691437/Division.html
_______
I am what .. I create ..
~GumiJagody    05.11.2008 @22:37:38
Dziękuję za ocenkę!!!
To moje pierwsze myśli przetworzone w abstrakcję......smutek i tęsknota,ale pozostaje zawsze następny dzień gdy świeci słonko!
Miłej nocki!
~Brunatny91    05.11.2008 @15:23:10
Oj musiałbym gdzieś wyjść, albo pogrzebać po katalogaś... może wieczorem coś sie znajdzie :P
~Haszczu    27.10.2008 @22:47:05
Nie dotarło w moje strony widocznie :P
~balbus    26.10.2008 @10:39:32
dzięki
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~Brunatny91    17.10.2008 @23:49:39
dzięki kiedy pojawią sie jakies nowe fotosy?? xD
~Sauniere    17.10.2008 @01:19:16
dzięki
~Pablo0510    14.10.2008 @21:36:48
Trochę smiesznie wyszło, bo chciałem ocenić zdjęcia, które mi się podobają (to nie jest jakieś odwdzięczanie się) i wyszło na to, że daliśmy sobie podobne komentarze Dodam do obserwowanych i czekam na nowe prace
~agaciaxx77    09.10.2008 @21:28:46
ślicznie dziękuję
_______
carpe diem
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt